Obserwatorzy

piątek, 28 grudnia 2012

BIOVERDE KREDKA DO OCZU NOCNE NIEBO


BIOVERDE

--------->  http://bioverde-natural.com <--------


GRANATOWA KREDKA DO OCZU BENECOS

Naturalna kredka o lekkiej, miękkiej konsystencji i pięknej palecie barw. Łatwo się nakłada, nadając spojrzeniu głębi i wyrazistości. Dzięki zawartości szlachetnych olejów z jojoby, makadamii i pestek mango oraz witaminy E pielęgnuje wrażliwą skórę pod oczami.


Bezzapachowy, nie zawiera talku.


Odpowiedni dla osób noszących szkła kontaktowe.



Skład: HYDROGENATED JOJOBA OIL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, MICA, LIMNANTHES ALBA SEED OIL, HYDROGENATED COTTONSEED OIL, MANGIFERA INDICA SEED OIL, CANDELILLA CERA, SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL*, GLYCERYL CAPRYLATE, COPERNICIA CERIFERA CERA, MACADAMIA TERNIFOLIA SEED OIL, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, CI 77499, MICA, CI 77891, CI 77510, CI 77491.

*składniki pochodzące z kontrolowanych upraw biologicznych

CENA: 10,03 ZŁ 

ZAKUPIĆ KREDKĘ MOŻNA TU ----> kredka-do-oczu-nocne-niebo <----

PLUSY:
+ PRODUKT NATURALNY!
+ CENA!
+ PIGMENTACJA
+ NIE ROZMAZUJE SIĘ
+ TRWAŁA
+ SUPER SKŁAD!
+ NIE UCZULA I NIE PODRAŻNIA
+ WYDAJNA
+ ŁATWA W TEMPEROWANIU
+ DOSTĘPNOŚĆ - TAKŻE W GRUBSZEJ WERSJI

MINUSY:
- BRAK! 

Szczerze polecam! Uwielbiam produkty EKO i jestem nimi zachwycona, Bioverde jest specjalistą w swojej dziedzinie, nie nabija klientów w butelkę, a co najważniejsze ma przystępne ceny!!! Nie musimy wydawać fortuny by zakupić naturalny i dobry kosmetyk. Zainteresowanych zapraszam także do przeczytania recenzji dotyczących naturalnej pomadki i błyszczyka do ust:


NATURALNA POMADKA ---> POMADKA
NATURALNY BŁYSZCZYK ----> BŁYSZCZYK 

 

25 komentarzy:

  1. Brzmi i wygląda ciekawie, chyba się skuszę ;) Ty robiłaś make up? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta kredka wyglada zachecająco, ja obecnie testuje puder z tej firmy, jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to super! Czekam z niecierpliwością na recenzję :)

      Usuń
  3. Piękny makijaż :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. make up jest fantastyczny!@ sama kredka tez mnie mega skusila :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej firmy, natomiast kredka bardzo dobrze prezentuje się i do tego świetny skład:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ! :O poważnie ani jednej? umarłabym :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio bardzo polubiłam się z granatami i niebieskościami i nawet zakupiłam sobie eyeliner w tym kolorze, więc ta kredka bardzo do mnie przemawia, tym bardziej, że jest ciemna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naturalna super. Ładny kolor, choć nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. będę musiała kupić tą kredkę,bo ta recenzja naprawdę mnie zachęciła:)
    świetny make up:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa ta kredka :)

    organizuję konkurs, w którym do wygrania dowolna bransoletka Libellule, zachęcam do wzięcia udziału! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, cena faktycznie przyjemnie niska jak za taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie najlepsze kajale pochodzą prosto z Indii :)

    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie problem z kredkami jest taki, że odbijają się pod łukiem brwiowym i rozmazują na powiece i nie wygląda to za ciekawie..

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej zostałaś nominowana do Liebster Award zapraszam:
    http://agnesworld88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę wypróbować, kredki do oczu używam, granatowy może ciekawie wyglądać;)

    OdpowiedzUsuń
  16. w sumie przyznam się, że chyba jeszcze nigdy nie używałam innej kredki niż czarna, ale twoje oczko jak zwykle piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna. Naprawdę rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie spotkałam się jeszcze z tą firmą, ale sprawdzę ich stronę, skoro masz tak dobre zdanie o tej kredce :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialna ta kredka. Daje cudny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam o tej firmie. Jaka cudna nazwa :) Chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny makijaż. Taki w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.