Obserwatorzy

środa, 19 grudnia 2012

WYNIKI

Wyniki..... proszę sprawdzić na dole datę i godzinę ;)
Oto Wasza lista osób, które się zgłosiły do testowania (według zgłoszeń) spray'u nabłyszczającego Charles Wartington...

  1. ANIOŁEK89
  2. NARJA
  3. Z MOJEGO PUNKTU WIDZENIA
  4. QUEENIRIS
  5. MARIKA
  6. MARTA FIGLUJE
  7. EWEL ŚLIWKI ROBACZYWKI
  8. MARWIOL5722
  9. MOSHI
  10. MONA
  11. AGNIESZKA ES.
  12. MALINOWA CHATKA
  13.  ROSSNET
  14. BABYGIRL-FASHION
  15. DONIA
  16. RINCEWIND99

wylosowana została....


NR 7
EWEL ŚLIWKI ROBACZYWKI

Czekam Ewel na maila od Ciebie z adresem do wysyłki :) i oczywiście nie mogę się doczekać Twojej recenzji... ;)
Dziewczyny dziękuję Wam wszystkim za udział w tym "oddaniu", z pewnością będzie ich jeszcze wiele, także zapraszam Was serdecznie do czytania mojego bloga :)


16 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwyciężczyni-nawet nie mogę pozazdrościć, bo u spowiedzi byłam hi hi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pocieszenie... dodam, że obiecuję więcej "oddań" :) a jak dobiję do 200 obserwatorów, będzie konkretny konkurs, z konkretną wygraną dla Was ;)

      Usuń
  2. gratulacje!!!
    pozdrawiam malinową klubowiczkę:) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Malinowa klubowiczka pozdrawia

    OdpowiedzUsuń
  4. Już Cię mam Paula :)
    Gratuluję serdecznie Evel :)
    Miłego dzionka

    OdpowiedzUsuń
  5. zapachniało mi....i tak trafiłam ;)
    Malinowo tutaj również ;)

    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Flakonik przeuroczy :) Pozdrawiam Malinową koleżankę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo, ale mi fajnie! Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić łóżko elektryczne do masażu i jeszcze łóżko do masażu elektryczne. Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep Newfacebeauty.pl, http://lampa-lupa.pl/, http://myjka-ultradzwiekowa.pl/, http://e-hurtownia-kosmetyczna.pl/.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.