Obserwatorzy

wtorek, 11 grudnia 2012

MATRICIUM BIODERMA

MATRICIUM


MEDYCZNE PODEJŚCIE DO PROBLEMU STARZENIA SIĘ SKÓRY MATRICIUM® to pierwszy wyrób medyczny działający na przyczyny starzenia się skóry. MATRICIUM® złożone jest z 63 biomimetycznych (występujących naturalnie w skórze) składników aktywnych, które są w 100% przyswajane przez skórę. Działanie MATRICIUM® poparte jest 14 latami badań i aż 74 badaniami klinicznymi.


Główne wskazania do używania Matricium to :
  • Skóra po zabiegach dermatologicznych lub kosmetycznych
  • Powierzchniowe zmiany skórne (nie sączące, nie krwawiące), nacięcia, oparzenia I stopnia, łuszczenie skóry
  • Skóra poddana działaniu niekorzystnych czynników zewnętrznych lub wewnętrznych (promieniowanie UV, wysokie/niskie temperatury, stres, tytoń), problemy hormonalne wywołujące suchość i podrażnienia skóry. 



Dzięki Angelice miałam okazję testować przez 5 dni MATRICIUM, link do jej bloga
 Matricium jest produktem luksusowym i na prawdę wartym uwagi :)

PLUSY:
+  GŁĘBOKIE NAWILŻENIE
+  ROZJAŚNIA SKÓRĘ TWARZY (wyrównuje koloryt)
+ WYGŁADZA SKÓRĘ
+ SUPER SKŁAD (między innymi peptydy, aminokwasy, kwas hialuronowy, witaminy, sole mineralne, cukry, pierwiastki śladowe oraz nukleotydy i ich składniki)
+ STYMULUJE SYNTEZĘ KOMÓREK I PRZYWRACA IM NATURALNE FUNKCJE ŻYCIOWE
+ CHRONI PRZED DZIAŁANIEM WOLNYCH RODNIKÓW
+ POBUDZA NAMNAŻANIE SIĘ KOMÓREK I ODBUDOWĘ NASKÓRKA

MINUSY:
- DZIWNY ZAPASZEK (który ulatnia się po aplikacji preparatu)
- CENA: 199zł 30kaps.


MOJA OCENA: 9/10
CZY KUPIĘ? TAK.

19 komentarzy:

  1. miałam kurację, chyba na profilu biodermy wygrałam - świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam zestaw startowy i u mnie ten produkt się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie nieodpowiednie, ale moja mama miała zestaw do wypróbowania i była zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. brzmi fajnie, tylko cena mogłaby być inna;P

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie brzmi i fajnie wyglada, lecz cena odstrasza...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie mam przekonania do tego typu kosmetyków, a jak czytam, bardzo się mylę :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam zestaw startowy, ale u mnie niestety się nie sprawdził, nie odczułam żadnej różnicy, no może gdybym miała więcej ampułek, chociaż jeśli firma daje 5, to już coś powinno być widać.

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam na konkurs na moim blogu, do wygrania śliczna koronkowa bluzka (baskinka) w dowolnym kolorze! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze gdyby nie cena lecialabym juz jutro do aptki ;D ale sprobuje szczescia w losowaniu ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cena wysoka, ale jeśli kuracja porównywalna z wizytą u kosmetyczki to może warto :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Paula,
    Dziękuję za polecenie mojego konkursu.
    Ja już zbieram kasę i na pewno kupię na wiosnę preparat

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj drogi interes to jest....oj drogi...:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Drogo, ale jesteś już kolejną osobą, która poleca ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  14. Trochę drogo :(
    + Obserwuję <:

    OdpowiedzUsuń
  15. super ;) ostatnio planowałam zrobić sama mydełko ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. kończę swoj krem pod oczy i zabieram się za Matricium wygrane u Ani :) zobaczymy jakie będą efekty

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.