Obserwatorzy

sobota, 15 grudnia 2012

CZY CHCIAŁYBYŚCIE PRZETESTOWAĆ CHARLES WARTINGTON SHINE SPRAY



Marka stworzona przez niezwykle popularnego brytyjskiego fryzjera, Charles'a Worthington'a. Mając 20 lat doświadczenia w branży, jest on jednym z najbardziej kreatywnych i wpływowych stylistów; wielokrotnie honorowany nagrodą "Brytyjski Fryzjer Roku". Jego salony przyciągają m.in. gwiazdy i sławne osobistości. Firma to także dziewięć linii produktów do pielęgnacji i układania włosów, sprzedawanych tylko w kilku krajach na całym świecie.


Super nabłyszczający spray do włosów z ekstraktem z perły i jedwabiu. Nadaje włosom połysk i zdrowy wygląd.


SKŁAD: alkohol denat., cyclopentasilioxone, penyl trimethicone, parfum, benziotriazol dodecyl, p-cresol, propylene glycol, citronellol, camellia sysnesis leaf extract, geraniol, hexyl cinnamal, linalool, butylphenyl, metylpropinal, aqua, alpha-isomethyl lonone.

PRODUKT NIE DOSTĘPNY W POLSCE! 


PLUSY:
+ MA ZNIEWALAJĄCY ZAPACH (który utrzymuje się na włosach do 4-5h)
+ NADAJE POŁYSK (włosy wyraźnie się błyszczą)
+ WYGŁADZA WŁOSY
+ UTRWALA FRYZURĘ
+ CENA (5 FUNTÓW)
+ WYDAJNY
+ WYGODNY W UŻYCIU
+ NIE SKLEJA WŁOSÓW
+ NADAJE IDEALNE WYKOŃCZENIE NASZEJ FRYZURY

MINUSY:
- NIE DOSTĘPNY W POLSCE


Z tytułu iż produkt nie jest dostępny w Polsce, moje pytanie brzmi czy chciałybyście go przetestować? 

Idealnie sprawdzi się podczas układania fryzury sylwestrowej!
Ja użyłam go 3 razy i jestem bardzo zadowolona, produktu zostało 60ml z 75ml. Warunkiem otrzymania tego spray'u jest oczywiście jego recenzja i bycie moim obserwatorem ;)
Koszty przesyłki pokrywam ja, a na wasze zgłoszenia czekam do środy do godz.20.00. O godz. 21.00 w środę ogłoszę kto został wylosowany i w piątek najpóźniej chciałabym wysłać go, by zdążył dotrzeć przed Sylwestrem!
Jeśli jesteście zainteresowane, proszę o info w komentarzu.

  

25 komentarzy:

  1. To i ja się zgłaszam, chętnie poznam to cudo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się, bardzo chętnie przetestuję ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro polecasz to zgłaszam się do testowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem ciekawa jak spray sprawdzi się u innej blogerki :D

      Usuń
  4. bardzo ładnie z Twojej strony, ale ja podziękuj, msm za krótkie włosy .. wiec zostawiam pole do popisu innym i życze powodzenia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Mam nadzieję, że komuś sprawię drobną przyjemność...

      Usuń
  5. Również chętnie przetestowałabym to cudo.Bardzo chętnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Poznam z przyjemnością, jeśli będzie taka szansa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja chciałabym dla mojej córki - na pewno by się ucieszyła. Obserwuję jako Ewelina Wysokińska bo nie umiem się przełączyć na nick blogera.

    OdpowiedzUsuń
  8. swietna rzecz sama chcialabym wyprobowac

    wioleta gladysz(kaluza)

    zapraszam takze na rozdanie u mnie
    marwiol5722.blog.pl

    ciekawe rzeczy z niemiec

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście, że chciałabym go przetestować :) Tym bardziej, że przede mną nie tylko Sylwester, ale jeszcze w połowie stycznie STUDNIÓWKA, gdzie fryzura musi być nienaganna, a ta okazja to prawdziwa szkoła przetrwania dla takich kosmetyków :) A niestety na tak drogie kosmetyki (pomijając to, że niedostępne w Polsce), zwyczajnie mnie nie stać :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chętnie bym przetestowała ten produkt i wystawiła recenzje na jego temat ;) Zgłaszam się więc oczywiście ;D
    Pozdrawiam !;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh baaardzo chetnie go prztestuje, zgalszam sie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem zainteresowana! :)
    przydałby się do sylwestrowej fryzurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze nigdy nie słyszała o tej marce ale to pewnie dlatego, że jest niedostępna w Polsce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie chcę się z kimś podzielić "tym wynalazkiem" ;)

      Usuń
  14. Nie słyszałam o tej marce, chętnie przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie że bym chciała! szczególnie że moje włosy są niesforne, i nie każdy produkt sobie z nimi radzi :(

    OdpowiedzUsuń
  16. oczywiście :) podczas mojego ostatniego pobytu w UK miałam okazję sprawdzić żel nabłyszczający z tej serii nie ukrywam, że był świetny i żal było się z nim rozstawać. Ciekawa jestem jak sprawdza się spray :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do wzięcia udziału w losowaniu... wystarczy napisać, że ma się ochotę ;)

      Usuń
    2. oczywiście, mam ochotę :D

      Usuń
  17. Chętnie bym przetestowała, gdyż nie mam dostępu do tych kosmetyków. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.