Obserwatorzy

środa, 19 grudnia 2012

MIKOŁAJKA

W tym roku Mikołaj o mnie zapomniał i nie dostałam nawet rózgi :( ale zjawiła się MIKOŁAJKA, która swoim szóstym zmysłem wyczuła moje smutne serduszko ... była to Ewelina z bloga:
Ewelina wybrała moją odpowiedź w swoim konkursie Mikołajkowym i obdarowała mnie tym oto cudem....


MORE BY DEMI MOORE  OD ORIFLAME

PLUSY:
+ PIĘKNY, ZDECYDOWANY ZAPACH
+ LUKSUSOWA BUTELECZKA W ZŁOTYM KOLORZE
+ TRWAŁA (zapach na skórze trzyma się do 15h)
+ POJEMNOŚĆ 50ML
+ DOSTĘPNOŚĆ (katalog Oriflame)
+ CENA PROMOCYJNA :  89.90ZŁ

MINUSY:
- BRAK

POLECAM!!!


24 komentarze:

  1. bardzo ładnie się prezentują, bardzo podobaja mi się perfumy Inigma - chyba tak to się piszę, z Oriflame pewnie za jakiś czas skuszę się na nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oriflame dotychczas kojarzył mi się z perfumami nie trwałymi, ale przez MORE zmieniłam zdanie ;)

      Usuń
  2. More By DEMI pachną pięknie. Miałam się na nie skusić, ostatecznie wygrał rozsądek, ale kupiła je koleżanka z pracy.
    Piękny , ciepły, jesienno-zimowy zapach, taki otulający.

    OdpowiedzUsuń
  3. Flakonik piękny. Podejrzewam, że zapach jest wcale nie gorszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wąchałam ale już sam flakon jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o wow, tylko pogratulowac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam zapachu, ale flakonik intryguje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje wygranej :) ja z tymi perfumami nie miałam do czynienia i jestem ich bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buteleczka wygląda bardzo ekskluzywnie :) A skoro i zapach jest ładny to tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna buteleczka, a zapach na pewno cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje!
    PS Obserwuję koleżankę z malinowego klubu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratki, fajnie wyglądają, lecz ja nie lubię avonowskich, ani oriflamowskich rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje kochana! :)
    świetna buteleczka :)
    ja z oriflame miałam perfumy divine sensual i muszę przyznać, że się spisały :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję!
    Jestem bardzo ciekawa tego zapachu.
    Pozdrawiam koleżankę z Malinowego klubu i dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję wygranej!
    świetny mikołajkowy prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  15. już po samym flakoniku mi się podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. zapachu niestety nie posiadam natomiast mam dwa zestawy kosmetyków MORE (spray, masło do ciała i żel do kąpieli). Jeden zestaw wygrałam w konkursie o kobiecości, a drugi dostałam od teściowej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prezent bardzo ciekawy :) Ja również obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratki takiej Mikołajkowej niespodzianki-wygląda świetnie i pewnie tak samo ładnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śtrasznie podoba mi się ten zapach!

    OdpowiedzUsuń
  20. niestety nie mialam przyjemnosci nawet powachac tych perfum, a slyszalam o nich duzo pozytywow

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.