Obserwatorzy

środa, 19 grudnia 2012

MIKOŁAJKA

W tym roku Mikołaj o mnie zapomniał i nie dostałam nawet rózgi :( ale zjawiła się MIKOŁAJKA, która swoim szóstym zmysłem wyczuła moje smutne serduszko ... była to Ewelina z bloga:
Ewelina wybrała moją odpowiedź w swoim konkursie Mikołajkowym i obdarowała mnie tym oto cudem....


MORE BY DEMI MOORE  OD ORIFLAME

PLUSY:
+ PIĘKNY, ZDECYDOWANY ZAPACH
+ LUKSUSOWA BUTELECZKA W ZŁOTYM KOLORZE
+ TRWAŁA (zapach na skórze trzyma się do 15h)
+ POJEMNOŚĆ 50ML
+ DOSTĘPNOŚĆ (katalog Oriflame)
+ CENA PROMOCYJNA :  89.90ZŁ

MINUSY:
- BRAK

POLECAM!!!


25 komentarzy:

  1. bardzo ładnie się prezentują, bardzo podobaja mi się perfumy Inigma - chyba tak to się piszę, z Oriflame pewnie za jakiś czas skuszę się na nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oriflame dotychczas kojarzył mi się z perfumami nie trwałymi, ale przez MORE zmieniłam zdanie ;)

      Usuń
  2. More By DEMI pachną pięknie. Miałam się na nie skusić, ostatecznie wygrał rozsądek, ale kupiła je koleżanka z pracy.
    Piękny , ciepły, jesienno-zimowy zapach, taki otulający.

    OdpowiedzUsuń
  3. Flakonik piękny. Podejrzewam, że zapach jest wcale nie gorszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wąchałam ale już sam flakon jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam zapachu, ale flakonik intryguje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wygranej :) ja z tymi perfumami nie miałam do czynienia i jestem ich bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buteleczka wygląda bardzo ekskluzywnie :) A skoro i zapach jest ładny to tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna buteleczka, a zapach na pewno cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje!
    PS Obserwuję koleżankę z malinowego klubu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratki, fajnie wyglądają, lecz ja nie lubię avonowskich, ani oriflamowskich rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje kochana! :)
    świetna buteleczka :)
    ja z oriflame miałam perfumy divine sensual i muszę przyznać, że się spisały :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję!
    Jestem bardzo ciekawa tego zapachu.
    Pozdrawiam koleżankę z Malinowego klubu i dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję wygranej!
    świetny mikołajkowy prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  14. już po samym flakoniku mi się podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. zapachu niestety nie posiadam natomiast mam dwa zestawy kosmetyków MORE (spray, masło do ciała i żel do kąpieli). Jeden zestaw wygrałam w konkursie o kobiecości, a drugi dostałam od teściowej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prezent bardzo ciekawy :) Ja również obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratki takiej Mikołajkowej niespodzianki-wygląda świetnie i pewnie tak samo ładnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śtrasznie podoba mi się ten zapach!

    OdpowiedzUsuń
  19. niestety nie mialam przyjemnosci nawet powachac tych perfum, a slyszalam o nich duzo pozytywow

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić aparaty do liposukcji ultradźwiękowej . Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.