Obserwatorzy

niedziela, 2 marca 2014

Denko LUTY 2014

Oto i jest denko z lutego... co sięgnęło dna, sprawdźcie sami... ;)


1. DERMOPHARMA+ MASKA KOMPRES 3D
RECENZJA TU --->MASKA KOMPRES 3D<---
CZY KUPIĘ PONOWNIE? NIE

2. TOŁPA MASKA-KOKON
RECENZJA TU --->MASKA KOKON<---
CZY KUPIĘ PONOWNIE? RACZEJ TAK

3. TOŁPA MASKA PEELING 4 W 1
Bardzo fajny peeling, połączony z maską. Głęboko oczyszczający i odżywiający naszą skórę. Byłam bardzo zadowolona z jego działania.
CZY KUPIĘ PONOWNIE? TAK



4. PROFILAKTIN SYROP WZMACNIAJĄCY APETYT
Mój Juniorek jest okropnym niejadkiem i przyznam się szczerze, że ten syrop zdziałał cuda. Apetyt wzrósł mu znacząco.
Cena: 15zł 
CZY KUPIĘ PONOWNIE? TAK

5. NOSE PORE STRIPS
OCZYSZCZAJĄCE PLASTRY DO NOSA, RECENZJA TU --->PORE STRIPS <---
CZY KUPIĘ PONOWNIE? TAK

6. COLGATE WHITE
Pasta do zębów 'ze średniej półki' cenowej. Działanie ma także średnie. Nie zachwyca.
Cena: 7zł
CZY KUPIĘ PONOWNIE? NIE


7. OLEJEK ZAPACHOWY TIRAMISU
Idealny do domków, olejek o zapachu ciasta Tiramisu. Bardzo dobra jakość i przyjemny zapach.
Cena: 5zł
CZY KUPIĘ PONOWNIE? TAK

8. AQUAFRESH PŁYN DO PŁUKANIA JAMY USTNEJ
Bardzo fajny płyn dla dzieci. Zapach i sma jest owocowy, co uprzyjemnia płukanie dzieciom. Mój Juniorek bardzo polubił ten płyn.
Cena: 9zł
CZY KUPIĘ PONOWNIE? TAK

9. PŁYN DO KĄPIELI NO NAME
Piękna butelka z korkiem, kształt serca. Bardzo ładny zapach uprzyjemnił mi wiele kąpieli. Kolor jak widać na zdjęciach, biały. Zapach delikatny, liliowy.
Cena: 20zł
CZY KUPIĘ PONOWNIE? TAK


10. DOVE NUTRITIVE SZAMPON DO WŁOSÓW
RECENZJA TU --->DOVE <---
CZY KUPIĘ PONOWNIE? RACZEJ NIE...

11. SHAUMA SZAMPON DO WŁOSÓW
Świeżość bawełny. Szampon nie zachwycił mnie swoją jakością. Zwykły, zwyczajny, bez żadnych rewelacji.
Cena: 7zł
CZY KUPIĘ PONOWNIE? NIE

12. REXONA ULTRA DRY
Uwielbiam Rexony w każdym wydaniu i kupuję je regularnie, zmieaniając warianty zapachowe. Polecam.
Cena: 10zł
CZY KUPIĘ PONOWNIE? ZDECYDOWANIE TAK!



Tak właśnie prezentuje się moje denko LUTY 2014. Miałyście coś z mojego denka? A jak u Was zużycia? Pokaźne mniej lub bardziej?

30 komentarzy:

  1. Muszę wypróbować te plasterki z Biedronki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię Rexonę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płyn do kąpieli mnie zainteresował ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam niestety nic, ale produkty ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałam te plasterki z Biedronki ale się spóźniłam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie, ta butelka w kształcie serca jest bardzo urocza :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat ta schauma bardzo dobrze mi się sprawdziła :) oczywiście z szamponami nie ma zasady

    OdpowiedzUsuń
  8. Plasterki na nos mnie zaciekawiły. Chyba muszę je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mi wpadła w oko ta butelka w kształcie serca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka świetna serduchowa butelka ;) Fajne denko :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ten płyn do kąpieli w kształcie serca interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, olejek o zapachu tiramisu! Coś idealnego dla mnie :) No i jeśli znajdę te plasterki w Biedronie to pewnie wpadną do mojego koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ooooh super buteleczka serduszko!!

    może Cię zainteresuje looknięcie na moj nowy post, jeśli Ci się spodoba będę wdzięczna za obserwację :) na tyle by się zrewanżować ! :)

    pozdrawiam cieplutko z Hiszpanii
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogłam kupić te plastry na nos jak były u mnie w biedronce :-( w Hebe niestety cena dużo wyższa. ..

    OdpowiedzUsuń
  15. spore denko, niestety nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam pojęcia że produkują olejki o zapachu ciasta Tiramisu ;D o kurcze!

    OdpowiedzUsuń
  17. zaciekawiły mnie te plasterki na nos:)

    OdpowiedzUsuń
  18. To nie denko lecz dno ! :-) U mnie cieniutko w tym miesiącu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Również uwielbiam antyperspiranty Rexony.

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam ten szampon z Schaumy, ale mnie też nie zachwycił ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne denko, słodka buteleczka po płynie do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Butelka po płynie do kąpieli - świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. o łał sporo tego :) maseczki mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie w lutym sporo się pozużywało, co prawda nie publikuję denka na blogu, ale zbieram dla własnej satysfakcji ;)
    A z Twoich zużyć nie używałam żadnego ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.