Obserwatorzy

czwartek, 10 kwietnia 2014

Maseczkujemy włosy!

Ostatnio 'głośno na blogach' o polskiej firmie Colyfine. Sama osobiście miałam okazję przetestować ich 3 produkty. Stali bywalcy wiedzą, ze jak dotąd rozwodziłam się nad wspaniałym kremem Redox i Kolagenem Graphite 40+. Dzisiaj przyszedł czas na maskę do włosów... sami zobaczcie...


Maska Colyfine REPAIR COMPLEX


Już po pierwszym zastosowaniu maski Colyfine REPAIR COMPLEX włosy ulegają całkowitej przemianie - stają się mocniejsze, zregenerowane i zdrowsze. Przy długotrwałym stosowaniu efekty są spektakularne: włosy, niczym odmłodzone, nabierają siły, są doskonale nawilżone, miękkie, niewiarygodnie odżywione. Są pełne wigoru promienieją energią i witalnością. Każda kolejna kuracja dodaje im widocznego blasku młodości. Jednolite, odbudowane, gładkie na całej długości zachwycają swoim połyskiem i lekkością.
Odpowiednio dobrane, skoncentrowane składniki wnikając we włosy wypełniają je oraz regenerują na całej ich długości nie powodując efektu ciężkich i tłustych włosów, a także ochraniają przed zewnętrznymi czynnikami atmosferycznymi.

Pojemność: 250ml

Cena:  ok. 20zł

DOSTĘPNA W DROGERIACH HEBE!


 MOJA OPINIA:
Maska polecana jest przez Macieja Wróblewskiego i sygnowana jego nazwiskiem. Jej skład jest rzeczywiście imponujący: kolagen kwas hialuronowy, olej arganowy i keratyna - wspaniała mieszanka dla naszych włosów! Pojemność 250ml jest duża. Słoiczek jest wygodny w użytkowaniu, posiada dodatkową, wewnętrzną przykrywkę, zapobiegającą przed wyschnięciem maski. Konsystencja maski jest właściwa i odpowiednia - nie spływa z włosów i nie pozostawia żadnej tłustej powłoki. Zapach jest przepiękny (słodka tonacja) - utrzymuje się nawet do 2 dni na moich włosach. Działaniem jestem zachwycona - mam włosy cienkie i delikatne, skłonne do przetłuszczania się (muszę myć je co 2 dni) i bardzo 'obawiam się' masek z olejkami z uwagi na ewentualne obciążenie moich włosów. Nic takiego nie miało miejsca z maską Colyfine Repair Complex! Wspaniale wygładziła i nawilżyła moje włosy, nie obciążając ich. Jestem pod ogromnym wrażeniem, gdyż okazała się nawet lepsza od moich ulubieńców z serii masek Tresemme. Włosy po zabiegu są lśniące, pachnące, odżywione i nawilżone! Jeśli masz włosy cienkie, przetłuszczające się - TA MASKA JEST ZDECYDOWANIE DLA CIEBIE!!! Dodam, że cena jest bardzo atrakcyjna, a produkty Colyfine dostępne są w drogeriach Hebe!!!

Czujecie się zachęcone do wypróbowania maski Colyfine Repair Complex?


37 komentarzy:

  1. Oho, ląduje na liście "do wypróbowania" :) Chociaż teraz mam 5 masek w zapasie więc poczekam, aż którąś wykończę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam ale z chęcią bym poznała nieco bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. maska dla mnie :D będę musiała na nią zapolować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie nie zachwyciła :-( Muszę dodawać do niej półprodukty żeby efekt był zadowalający :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam cienkie włosy i dla mnie jest idealna :)

      Usuń
    2. Ja mam dokładnie tak jak yzma.

      Usuń
  5. Brzmi świetnie i chętnie bym ją przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe jak by się na moich przetłuszczających spisała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia produktu. :) Muszę wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem kosmicznie w tyle :) Pierwszy raz o niej słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo ciekawa tej maski. Chciałabym wypróbować ją na swoich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak szczerze, to nigdy nie slyszalam o tej firmie, ale tez niedawno dowiedzialam sie, ze jest cos takiego jak Hebe :P. Jesli jest ona dla cienkich wlosow to znaczy, ze ja moge spasowac, ale dobrze ze Tobie sluzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnio zauważyłam, że większość produktów przez Ciebie recenzowanych nie znam, fajnie że odkrywasz przed mną nowe ścieżki w kosmetycznym świecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się bardzo ;)

      Usuń
  12. Czuję się zachęcona,chociaż do najbliższego Hebe mam jakieś 30 km.

    OdpowiedzUsuń
  13. Marka jest mi absolutnie obca. Hebe mam nawet chyba gdzieś pod ręką, ale rzadko robię zakupy w sklepach stacjonarnych, stawiam na zakupy on-line.

    OdpowiedzUsuń
  14. O zaciekawiłaś mnie choć mam dobrą maskę do moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Maseczka pasuje do mojego typu włosów, może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie osobiście zachęciłaś do wypróbowania tej maseczki, moje włosy właśnie takiej potrzebują.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam wcześniej o tej masce. Z opisu wynika, że świetnie by się sprawdziła i na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nabrałam ochoty na tą masę, a wcześniej jej nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie bym ja przetestowała na swoich włosach :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. szkoda, że nie mam dostępu u siebie do Hebe :c
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  21. no to chyba czas wybrac sie do Hebe ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. ja mam ja ale nie próbowałam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  23. A wczoraj kupiłam nową odżywkę do włosów gdybym tylko wcześniej przeczytała Twój wpis z pewnością teraz w mojej łazience stała by ta maseczka skoro jest taka świetna a moje włosy wymagają odnowy

    OdpowiedzUsuń
  24. fajna konsystencja :) chyba muszę wybrać się do Hebe ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. muszę zobaczyć gdzie w P-ń jest HEBE czy w ogóle jest bo takiej maski bym potrzebowała ;))

    Pozdrowionka

    P.S. cudne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. obietnice producenta brzmią wspaniale:) dobrze przeczytać, że nie są to słowa rzucane na wiatr:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Musze ją przetestować! Uwielbiam wszystko co przeznaczone jest do pielęgnacji włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Moje włosy nie należą do cienkich, jedynie do przetłuszczających... Chętnie bym ją wypróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie bym ją sprawdziła tylko szukając w internecie, bo Hebe nie wybudowali w okolicy mojej niestety :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.